19 Mayıs 2016 Perşembe

ferhatdemirbaş donquichotte 4

Durdurun Dünyayı İnecek Var

Ne aşkta yüzüme güldü, ne kumarda kader
Ben gülmeyi beklerken, insanlar hep etti heder
Mevlana gibi yaşadım bunca zaman zer ki zer
B. evlat bile ezdi geçti; bilmedi kol kim, kim SER .
Gündüzlerim gece oldu , gecelerimse gündüz
Dünyayı yuvarlak sandım, gördüm ki hep pürüz.
İnsanları adam sandım , çıktılar hep öküz
Yüreğim düşüncelerime inat diyor süz de süz
Eskiden derdi Atalar : Hızır yetişir dar anında
Dilersen Allah’tan taaa yürekten bir dileği…
Ne Hızır yetişti ömür boyu , ne gölgesi
Gözümde hep kara gölgeler silsilesi
İçimde hep yankılanır mutsuz çığlıkların sesi…
Ne yazarlık güldürdü yüzümü ne şairlik ;
Kendimiz gibi bildik herkesi ettik bir itlik.
Kahramanlar dolu vatan için her şehitlik
Resim , karikatür ; dedik oyunculuk biz canlı mıyız ki?
Yüzüme her gülen dost , ağızdan çıkanı söz bildik
Her dosttan maddi manevi hep kazık yedik
Adam zannettik bu dünya da bir çoklarını,
Tam otuz beş kişiyi öte tarafa havale ettik …
Daha iyi anlıyorum Wangogh’u Oğuz Atay’ı
Onlar daha iyisini yaptı ; erken tanıdı bu dünyayı
Hakkımı yiyip te şişenler göbeği bu dünyada
Görüşeceğiz ; helal değil hiç birinize haklarım.
Durdurun Dünya’yı yol çizgisinde finishe varken daha
Durdurun durdurun diyorum size ‘inecek ‘ var…
04:35 18.05.2016 Polatlı/ Ankara
FERHAT DEMİRBAŞ
PARADISTAN-CENNET MAHALLESİ-GÜNAH CADDESİ-ZEBANİSOKAK NO:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder